5 lipca 2022

Pracujesz w domu lub masz biznes online? Zarządzanie czasem jest kluczowe!

Czas dla przedsiębiorców pracujących w domu jest ich najcenniejszym zasobem. Nic nie zastąpi czasu… cennego, bo przekładającego się na pieniądze czasu!

Jak zarządzać czasem kiedy prowadzisz własny biznes online lub pracujesz zdalnie?

Bez względu na to, jak bogaty lub biedny jesteś, bez względu na to, ile rzeczy jest na twojej liście „do zrobienia”, i tak masz „tylko” 24 godziny na dobę. Czasami przydałoby mi się jeszcze dwadzieścia cztery, ale tak się nie stanie. Założę się, że możesz wykorzystać więcej godzin w swoim dniu pracy. Jak? Ucząc się zarządzania czasem lub zwiększając efektywność i skupienie. Rzecz w tych dwudziestu czterech godzinach przydzielonych na dzień polega na tym, że nie możemy poświęcić ich wszystkich na pracę. Część z nich musimy przespać. Musimy poświęcić czas na jedzenie, a od czasu do czasu jest też prysznic.

Nasze rodziny i nasi przyjaciele potrzebują trochę naszego czasu. Relacje muszą być pielęgnowane. Więc… możemy sobie pozwolić na tyle godzin pracy każdego dnia. Ponieważ nasz czas pracy jest ograniczony, oznacza to, że musimy jak najlepiej wykorzystać godziny, w których pracujemy. Nie możemy tracić czasu na nieistotne szczegóły lub zadania, które mogą wykonać inni. Kiedy golisz kilka minut tutaj i kilka minut tam, efektywniej wykorzystasz przydzielone godziny pracy. Oto kilka sugestii, a w celu zaoszczędzenia twojego czasu (i mojego) będę to zwięźle i na temat.

Pomocne narzędzia do zarządzania czasem przy pracy zdalnej

Efektywność kont e-mail: Wszyscy mamy różne konta e-mail. Używamy jednego konta do tego i innego konta do tego. Sprawdzanie każdego konta e-mail więcej niż raz dziennie może być czasochłonnym zadaniem, które bardzo łatwo można zmniejszyć, ponieważ wszystkie wiadomości e-mail przychodzące na różne konta e-mail trafiają na jedno konto Gmail.

Jedno konto e-mail zajmuje o wiele mniej czasu niż kilka i nadal możesz utrzymywać wszystkie swoje różne adresy e-mail. Ponadto nie musisz spędzać dużo czasu na czytaniu i odpowiadaniu na e-maile, które nie wpłyną na Twoje zyski. E-mail jest dostępny w kilku odmianach. Istnieją e-maile związane z biznesem, e-maile ważne, ale niezwiązane z biznesem oraz e-maile, które są po prostu niepoważne i marnują czas. Jeśli e-mail został przesłany kilka razy, nie trać czasu. Jeśli e-mail jest adresowany do bardzo wielu osób, nie trać na to czasu. Poczta e-mail może zająć dużo czasu. Musisz odfiltrować ważne od nieistotnych i spędzać czas tylko na tych e-mailach, które są związane z Twoją firmą.

  • Ustaw harmonogramy, które pomogą Ci ustalić priorytety dnia pracy: Zaplanowany dzień pracy to efektywny dzień pracy. Zrobisz o wiele więcej w znacznie krótszym czasie, jeśli wiesz z góry i na pierwszy rzut oka widzisz, jakie zadanie jest następne na Twojej liście. Lubię pomoce wizualne. Tablica czasu to pomoc wizualna. Pomoże Ci efektywnie i produktywnie przeznaczyć Twój czas!
  • Skoncentruj się na działaniach generujących wyniki: Kiedy tworzysz swój harmonogram dnia pracy, musisz mieć pewność, że zadania, które planujesz, to te, które w rzeczywistości sprawią, że Twoja firma będzie się rozwijać i prosperować. Nie trać czasu, wysiłku i energii na zadania, które mogą wykonać inni. Poświęć trochę czasu na zbadanie outsourcingu. Możesz dodać godziny do swojego dnia każdego dnia, kiedy zlecasz innym przyziemne zadania biznesowe. Możesz zlecić na zewnątrz takie zadania, jak księgowość i księgowość, pisanie i składanie artykułów/e-booków, planowanie podróży i wydarzeń oraz pisanie reklam. Inni mogą wykonywać te zadania lepiej i wydajniej niż Ty, a Twój czas lepiej spędzasz na rozwijaniu firmy, nawiązywaniu kontaktów i zawieraniu umów!
  • Oszczędź czas na nieproduktywnych zajęciach: Jak powiedziałem, twoi przyjaciele i rodziny potrzebują trochę twojego czasu, ale możesz też marnować całą masę czasu na takie nieproduktywne czynności, jak oglądanie telewizji. Będziesz naprawdę zaskoczony, ile czasu poświęcasz na marnowanie dnia, jeśli będziesz prowadzić rejestr wydatków czasowych przez kilka dni.

Więcej wpisów dotyczących zarabiania on-line oraz prowadzenia własnego biznesu w Internecie, znajdziesz w serwisie https://www.inwestycyjny.pl/.

Nie zrozum mnie źle. Wszyscy potrzebujemy przestojów. Wszyscy musimy rozluźnić nasze umysły, a także nasze ciała. Nie możemy cały czas być biznesem, ale możemy ograniczyć nasze nieproduktywne lub nieproduktywne działania. Czas jest cenny, a czas jest ograniczony. Musimy jak najlepiej wykorzystać każdą minutę każdego dnia.